Czołem Mości Panowie

(Henryk von Groc Hrychowicz) #1

Witam. Od pewnego czasu obserwuję podejmowane wysiłki nad odbudowa Monarchii Austro-Węgierskiej i postanowiłem włączyć się w to dzieło. Nie jestem nowicjuszem, mam zebranych trochę doświadczeń z życia w świecie państw wirtualnych i jeśli będzie mi dane postaram się je wykorzystać. Z tego co się zorientowałem każdy ma przywilej wybrania miejsca na osiedlenie. Chciałbym zamieszkać w mieście Graz.

(Andrew von Lichtenstein) #2

Witam Pana. MA W i życzę miłego pobytu w naszej Monarchii

(Jerzy III von Oranien-Nassau) #3

Witam Waszmościa! Może Waść zdradzić coś o sobie? :wink:

(Henryk von Groc Hrychowicz) #4

No cóż jestem niezwykle spokojnym człowiekiem, do póki ktoś nie wyprowadzi mnie z równowagi. :slight_smile: Nie znoszę chamstwa, dlatego szerokim łukiem omijam mikronacje w których wulgarność stanowi normę tamtejszej społeczności. Moim hobby jest genealogia. Studia nad dziejami swojej rodziny doprowadziły mnie do roku 1647. Drugim moim konikiem jest historia wojskowości, stad głównie moja aktywność w świecie wirtualnym obraca się wokół służby wojskowej. Niemniej z chęcią angażuję się w inne sfery życia państwa i społeczności jeśli tylko jest taka możliwość.

(Jerzy III von Oranien-Nassau) #5

A zaglądał pan do RON?

(Henryk von Groc Hrychowicz) #6

Owszem, byłem. :slight_smile: Otarłem się też o Nordie, Skarland i Agurie, których niestety już nie ma. Szkoda że państwa oparte o historyczne klimaty tak powymierały. To właśnie jest też powodem mojego przybycia tutaj, aby w miarę możliwości pomóc w odbudowie Austro-Wegier.

(Borys Targersdorf) #7

Witam Pana na Terytoriach Powierniczych :wink:

(Thimoteus ik Hohentsolern) #8

Witam! Ja jak zawsze zapraszam do Królestwa Węgier, takich ludzi jak pan właśnie nam potrzeba :smiley:!

(Henryk von Groc Hrychowicz) #9

Dziękuję panom za życzliwe przyjecie.

(Daniel January von Tauer-Krak) #10

Czołem!

(Wiktor Maretzky) #11

Witam nowego mieszkańca!